Coke

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
step



Geregistreerd op: 13 Dec 2017
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 13-12-2017 21:30:13    Onderwerp: Coke Reageren met citaat
Ik gebruik coke ongeveer 1x per maand, soms minder, maar dan gebruik ik telkens, minstens veel,5gr. doorgaans alleen en dan ben ik 1 à 2 dagen volledig weg van alles en mijn problemen en zorgen.
zijn hier nog mensen die coke zo ervaren?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SAM



Geregistreerd op: 08 Jan 2013
Berichten: 197

BerichtGeplaatst: 14-12-2017 23:48:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Beste Step,

Welkom op ons forum.

Je hebt waarschijnlijk op ons forum en onze site kunnen vaststellen dat wij de mogelijkheid bieden aan mensen met een middelafhankelijkheid om te communiceren over hun "verslaving".

Ieder "gebruik" is geen verslaving maar heel vaak wordt "gebruik" vroeg of laat een verslaving.

Wij verbieden niks. Wij weten alleen dat voor mensen met een middelafhankelijkheid of verslaving, iedere toediening nefast is.

Wij kiezen vanuit individuele zelfkennis voor een nuchter bestaan dat als basis dient voor een comfortabeler leven. Nuchterheid is voor ons de fundering waarop we de rest van ons leven verder bouwen.

Blijf zeker verder posten en leg je oor ook te luisteren bij de professionele hulpverlening.

https://www.druglijn.be/drugs-abc/cocaine

Mvg
Sam
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groetjes



Geregistreerd op: 10 Jan 2013
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: 15-12-2017 15:12:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Step,

Welkom op dit forum.

Jij gaat zelf moeten uitmaken of jou gebruik als problematisch gezien kan worden.
Mijn ervaring is, dat als je met vragen zit rond je gebruik, er meestal wel iets meer aan de hand is.
Ook als gebruik gelinkt is aan 'problemen vergeten' gaan er meestal wel al een paar alarmbelletjes rinkelen.
Middel(en) gebruiken om je problemen te ontlopen is echt niet zo een goed idee. Meestal creëer je er, door gebruik, een hoop problemen bij.
Step, praat er eens over met je (huis)arts.
Je bent zeker ook altijd welkom op één van onze bijeenkomsten.

Praten helpt, echt!
Tot gauw,
groetjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groetjes



Geregistreerd op: 10 Jan 2013
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: 21-12-2017 16:43:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Step,

Hoe gaat het met je?

groetjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Casper friendly ghost



Geregistreerd op: 23 Mei 2020
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 24-05-2020 13:03:52    Onderwerp: Reageren met citaat
beste step,

ik kan je echt 1 gouden raad geven, blijf van die troep af!! Ook al gebruik je maar af en toe,.... Verslaving sluipt vaak langzaam en ongezien binnen. Ik ben nieuw op dit forum omdat ik geen uitweg meer zie en hoop steun te vinden bij lotgenoten. Drie jaar geleden had ik nooit geloofd dat ik verslaafd zou worden aan coke, ik deed het tenslotte alleen eens in het weekend. Intussen heb ik al 9 korte opnamen achter de rug en zit opnieuw aan 2g per dag!! Ik heb een berg schulden, uitgeput, depressief.... Aub in het begin geeft het je alleen voordelen maar al te snel wordt het een ware nachtmerrie dat je alles ontneemt en waar je gewoon niet mee stoppen kan...
Ik hoop dat het bij je binnen komt!
Grtz Casper friendly ghost
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum