Dank aan alle deelnemers sosN bijeenkomsten en forum

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
SAM



Geregistreerd op: 08 Jan 2013
Berichten: 197

BerichtGeplaatst: 19-11-2015 00:45:46    Onderwerp: Dank aan alle deelnemers sosN bijeenkomsten en forum Reageren met citaat
Beste mensen,

bedankt om mekaar te willen blijven helpen en te steunen.

De extra duwtjes in de rug, die we mekaar kunnen geven, maken vaak het verschil.

Mvg
Sam
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dirk SR



Geregistreerd op: 02 Sep 2015
Berichten: 415

BerichtGeplaatst: 19-11-2015 23:13:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Hallo Sam,

Nemen en / maar ook geven zijn twee belangrijke pilaren binnen zelfzorg en zelfhulp en ook in gelijk welke therapie.

Ik leer veel uit de ervaringen van anderen.
De mijne wil ik ook laten kennen, want mogelijk kunnen andere lotgenoten daar ook iets van opsteken en aanwenden.

Vriendelijke groeten en bedank om altijd te reageren.

Goede nacht en tot schrijfs,


Dirk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sunsh



Geregistreerd op: 05 Nov 2015
Berichten: 71

BerichtGeplaatst: 20-11-2015 06:54:19    Onderwerp: Reageren met citaat
hoi sam ik wil je ook eens bedanken voor je steun . en het is waar, door de reacties die je hier krijgt , heb je vaak weer de moed om er terug in te vliegen als het eens wat minder gaat. ik ben nog vrij nieuw hier en weet eigenlijk nog niet zo heel goed hoe ik bij de berichtjes van anderen moet geraken, vandaar dat ik nog geen reactie op je gegeven heb. maar als ik straks wat tijd heb, ga ik jouw "dagboekske" eens lezen, want ik vind jou echt wel een tof iemand en als ik de rest van jouw berichtjes vind, kan ik ook eens jouw een steuntje geven. veel groetjes en sterkte van Sunsh
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
gert1969



Geregistreerd op: 17 Sep 2015
Berichten: 47

BerichtGeplaatst: 20-11-2015 11:29:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Ook van mij Sam,ik weet van onze groeps verantwoordelijke wat je allemaal doet voor sosn
Chapeau en ne dikke merci
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
doornroosje



Geregistreerd op: 23 Apr 2013
Berichten: 876

BerichtGeplaatst: 24-11-2015 21:09:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Ik wil hier ook nog eventjes Sam een dikke merci toesturen voor alles wat hij/zij (want ja sorry maar dat weet ik dus nog steeds niet Very Happy ) gedaan heeft voor mij. Door jou lieve Sam ben ik terug goed bezig en weer een heel pak wijzer...

Maar ook groetjes wil ik hier een héle dikke merci toesturen om altijd, zelfs in de toch wel regelmatige lastige momenten die ik de voorbije weken/maanden gehad heb , steeds in me te blijven geloven... zonder jou steeds steunende berichten had ik de moed al lang opgegeven....

Ja jullie beiden, jullie niet-aflatende steun heeft voor mij echt héél erg veel betekend... Véél meer dan jullie ooit zelf kunnen beseffen....

En ook iedereen hier die me een hart onder de riem gestoken heeft de voorbije weken/maanden , (want ja, ik heb echt wel een héél erg zwaar jaar achter de rug) wil ik nen héle dikke merci geven....
Want zonder jullie...tja, zat ik nog ergens op m'n gat denk ik Confused

Maar ik las nog vandaag ergens een spreekwoord dat ik eigenlijk héél erg toepasselijk vond : 'vallen doe je alleen, weer opstaan doe je door hulp van anderen....' (en ja, dat is in mijn geval wel echt zo...)

Dus aan iedereen die momenteel op z'n gat ziet en het (eventjes) niet meer ziet zitten, geloof me, het kàn je lukken om opnieuw recht te staan...mits je de uitgestoken handen hier vastneemt... Zeker doen dus !!

Liefs,
Doornroosje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum