Hey; ik ben Joske. Alc en cannabis probleem.

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Joske



Geregistreerd op: 30 Mei 2019
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 01-06-2019 14:11:15    Onderwerp: Hey; ik ben Joske. Alc en cannabis probleem. Reageren met citaat
Hey, Ik zal om te beginnen wat overmezelf praten. Ik ben ondertss 35 en gebruik problematis van mn 14 a 15de. Op mn 14de is mn vader gestorven aan kanker. Weet ge toen ik nog naart school ging, was dat geen probleem. Ik had mn structuur mn kameraden. "drinkebroers". Het lukte niet om te gaan werken. In 2006 2 jaar gecolloceert. Ik stopte met cannabis en dat lukte een hele tijd. Maja dan ben ik beginne drinken nogal neig. nen bak een fles vodka op nen dag. Sinds mn 30ste probeer te stoppen met alcohol. En dat lukt ongeveer. Ik ben van alleen wonen, woon ik nu in een groepshuis en wordt begeleid. Ik ga naart dagcentrum doe vrijwilligerswerk. En dat lukt. IK probeer zowa terug hobbies van vroeger terug op te nemen. Ik ben voor mn motor rijbewijs aant gaan. Ik mag gewoon nie opgeven alles opbouwen op een traag pitje. Bedankt he Joske.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Wilfried
Site Admin


Geregistreerd op: 24 Okt 2012
Berichten: 252

BerichtGeplaatst: 15-06-2019 10:29:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Joske,
Als ik je verhaal lees kom ik tot de vaststelling dat je al heel wat meegemaakt hebt en dat je het niet gemakkelijk hebt gehad.
Proficiat dat je ondertussen al een tijdje tot inzicht bent gekomen en je iets wil doen aan je proble(e)m(en). Dat je verandering in je leven wil en er iets wil van maken. Opgeven mag inderdaad niet. Je moet er voor gaan. En ja, niet te vlug willen gaan maar geleidelijk aan opbouwen. Hopelijk slaag je binnenkort voor je motorrijbewijs en gaat er weer een nieuwe wereld voor je open.
Weet ook dat SOS Nuchterheid bijeenkomsten organiseert voor lotgenoten die iets aan hun probleem willen doen en terug als nuchter mens door het leven willen gaan. Kijk eens op de website onder de rubriek 'Waar en Wanneer' en misschien is er in je buurt één van onze aanspreekpunten te vinden.
Mocht je meer info nodig hebben kan je steeds contact nemen via ons centraal nummer 09/3303525 dat 7/7 - 24/24 uur bereikbaar is. Hier kan je eventueel ook terecht mocht je het moeilijk hebben. Een gesprek kan soms wonderen doen.
Vandaar onze slogan "Praten Helpt".
Veel succes gewenst,
Wilfried
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Wilfried
Site Admin


Geregistreerd op: 24 Okt 2012
Berichten: 252

BerichtGeplaatst: 28-06-2019 23:39:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Joske,
Hoe gaat het nu met jou?
Alles onder controle? En met je motor-rijbewijs?
Met vriendelijke groeten,
Wilfried
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
rataplan



Geregistreerd op: 28 Apr 2013
Berichten: 225

BerichtGeplaatst: 04-07-2019 07:18:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Hoi Joske succes met het stoppen van gebruik , en succes met je moto rijbewijs
.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum