voordelen van drinken

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
gert1969



Geregistreerd op: 17 Sep 2015
Berichten: 47

BerichtGeplaatst: 18-09-2015 00:49:30    Onderwerp: voordelen van drinken Reageren met citaat
heb bezoek gehad van mijn maat en heb hem dit forum laten zien en hij begreep niet wat de voordelen van drinken waren zal dat in het kort met een paar vb uit proberen te legen omdat ik denk dat het moeilijk te vatten is voor sommige mensen dat er aan drinken of ander spul voordelen zijn voor mij betekende dat geen nachtmerries de realiteit niet onder ogen te hoeven komen niet over mijn problemen hoeven te nadenken iedereen liet me gerust om er over te praten (met een zatte mens kun je niet klappen)dit zijn maar enkele voorbeelden als we nuchter willen blijven is het zeker niet slecht om zelf eens gaan te zien om het onderliggende probleem ook eens aan te pakken ik ga bv ook naar een zelfhulpgroep om te leren omgaan met verlies van naasten als je echt eens goed aan de boom schut vallen eerst de zwakste vruchten ik ben het moe om eerst te vallen er zijn zoveel hulplijnen maak er gebruik van niet alleen sos dat is een goed begin kijk eens naar de website van verslavingskoepel en haal eruit wat je kan gebruiken hou het nuchter maar je bent maar een mens praten helpt en praten helpt zeker en vast maar soms is er meer nodig en nu ga ik maffen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pistol



Geregistreerd op: 13 Okt 2014
Berichten: 24

BerichtGeplaatst: 22-09-2015 02:16:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Beste gert1969,

misschien kan je wat meer structuur in je teksten brengen door af en toe, op de aangewezen plaatsen, wat hoofdletters te gebruiken en leestekens te zetten. Dat maakt het lezen een stuk eenvoudiger, aangenamer en interessanter. Anders bestaat de kans dat anderen na een tijd de kluts kwijt raken in je berichten en uiteindelijk afhaken, en dat kan niet de bedoeling zijn.

Met vriendelijke groet,
Pistol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum