Ik heb jullie hulp nodig (niks erg)

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jigsaw



Geregistreerd op: 25 Aug 2015
Berichten: 31

BerichtGeplaatst: 04-09-2015 12:35:33    Onderwerp: Ik heb jullie hulp nodig (niks erg) Reageren met citaat
Ik zou zo graag op jullie lieve berichtjes willen antwoorden maar het lukt mij weeral niet. Nu moeten jullie weten dat ik écht bijna niets ken van PC of informatica en nog veel minder van een forum. Ik ben dan wel 59 jaar maar hecht veel belang aan dit forum en wil alle moeite van de wereld doen om bij te benen. Kan iemand mij uitleggen op welk toppeke ik moet klikken om te antwoorden? (en vooral waar dat toppeke staat?) Ni lachen hé Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pistol



Geregistreerd op: 13 Okt 2014
Berichten: 24

BerichtGeplaatst: 04-09-2015 12:50:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Jigsaw,

Gewoon klikken het knopje 'postreply' linksboven naast 'newtopic' als je je in de desbetreffende topic (onderwerp) bevindt. De rest wijst zichzelf dan wel uit.

Vriendelijke groet,
Pistol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jigsaw



Geregistreerd op: 25 Aug 2015
Berichten: 31

BerichtGeplaatst: 04-09-2015 13:06:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Potverdorie, zo simpel!!!! Nu ben ik wel een dikke nul wat betreft pc maar niet voor de kennis van t'Engels. Ben beschaamd. Dit is weer een levensles voor mij en ook voor iedereen trouwens : niet té snel willen gaan, meer geduld hebben en meer nadenken over de zaken waar we NU mee bezig zijn. 1000 X bedankt voor je zeer snelle reactie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
manouche



Geregistreerd op: 06 Nov 2012
Berichten: 67

BerichtGeplaatst: 04-09-2015 21:08:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Beste Jigsaw,
Je kunt ook 'ad quote' klikken op dat knopje naast een bericht.
Dan kun je heel specifiek dat bericht of een deel ervan 'aanhalen' waardoor dat oorspronkelijke bericht ook opnieuw in een blokje in jouw repliek wordt weergegeven. (zoals ik nu deed)
Dit dient alleen als je werkelijk dat bericht wilt aanhalen. Meestal is de knop 'post reply' de aangewezen knoop.
Bedankt dat je jouw ervaring ook wilt delen met ons. Ook al is het even stil op het Forum. Ik heb er al heel veel aan gehad.
Prettig weekend

Jigsaw schreef:
Potverdorie, zo simpel!!!! Nu ben ik wel een dikke nul wat betreft pc maar niet voor de kennis van t'Engels. Ben beschaamd. Dit is weer een levensles voor mij en ook voor iedereen trouwens : niet té snel willen gaan, meer geduld hebben en meer nadenken over de zaken waar we NU mee bezig zijn. 1000 X bedankt voor je zeer snelle reactie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum