Nieuwe opname Tienen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Marcs



Geregistreerd op: 27 Aug 2015
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 01-09-2015 21:55:07    Onderwerp: Nieuwe opname Tienen Reageren met citaat
Hallo beste collega's. Ik ben sinds gisteren terug opgenomen in Tienen. Het is mijn vierde keer op enkele jaren tijd, waarvan 1 korte crisiopname. Dat is nu ook de bedoeling. Een weekje time out, tot rust komen en de wagen terug op de juiste sporen zetten. Ik was nog niet ver afgedwaald nu en wilde tijdig ingrijpen.
Ik,had nog maar net mijn eerste bijeenkomst bijgewoond van SOS N in Turnhout. Het is mijn voornemen om na mijn thuiskomst zoveel mogelijk,sessie,bij te wonen, naast nog andere extra narorg.
Het is een geustselling dat er altijd een groep mensen beschikbaar is voor ondersteuning. Bedankt alvast.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jigsaw



Geregistreerd op: 25 Aug 2015
Berichten: 31

BerichtGeplaatst: 04-09-2015 13:45:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Beste Marcs, ik heb tijdens mijn opname in Leuven veel mensen leren kennen die ervaring hadden met Tienen. Ik weet dat er daar een bijzonder goede opvang is voor "ons". Neem alles goed in jou op, aanvaard dat het efkes niet gaat en steek wat je bijleert in je rugzakje, het is meer dan goud waard. Die bagage op je rug zal je nog nodig hebben in de toekomst en ik spreek uit ervaring. Ik wens je zeer veel sterkte toe vooral na je ontslag. Maar wij zijn er!!!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groetjes



Geregistreerd op: 10 Jan 2013
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: 07-09-2015 20:53:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Marcs,

Welkom op dit forum.

Hoe gaat het nu met je?

Je kan hier altijd terecht en vroeg of laat zal er hier zeker iemand antwoorden...

Het is goed dat je zelf de beslissing hebt kunnen nemen om terug naar Tienen te gaan.

Het is nu wel belangrijk om er voor te zorgen dat dit de laatste keer is...Kijken waar, wanneer en vooral waarom het steeds fout kan gaan...
Een eerlijk communicatie daarrond opstarten...Met je therapeuten, op een SOSN-bijeenkomst,...

Marcs, hou het nuchter en tot gauw,
groetjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groetjes



Geregistreerd op: 10 Jan 2013
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: 12-09-2015 20:27:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Marcs,

Alles nog ok?

groetjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SAM



Geregistreerd op: 08 Jan 2013
Berichten: 197

BerichtGeplaatst: 14-10-2015 11:59:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Marcs,

hoe is één en ander inmiddels verlopen?
Gaat het een beetje?

Laat je ons is iets weten?
Mvg
Sam
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum