terug nuchter

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Nico18



Geregistreerd op: 21 Sep 2021
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 25-09-2021 05:45:52    Onderwerp: terug nuchter Reageren met citaat
Hallo,

ik ben aan het overwegen om de stap te zetten naar een bijeenkomst. ik weet dat het nodig om die weg te volgen, want het lukt me maar niet om die dagelijkse 4 à 6 Duvels, soms met nog een paar wijntjes, achterwege te laten.

Gezien mijn medisch verleden ben ik wel genoodzaakt te stoppen met alcohol. Ik ben niet dronken, maar ik gevoel dat mijn lichaam het lastig heeft, met als gevolg dat ik meer en meer moe loop en minder actief wordt. Ook de zin in fietsen gaat ook meer achteruit. dus de onverbrande calorieën stapelen zich op in de buik. Mad

Tijdens mijn werkuren heb ik gelukkig nog geen probleem om niet te drinken. Maar wanneer ik thuiskom wacht het ijskoude drankje mij op tot mijn avondmaal. Na mijn eten heb ik er geen zin meer in.
dan val ik als een blok in de zetel, slaap mijn (roes) uit, wordt om middernacht wakker tot ik 'smorgens moet vertrekken om te werken.

Ik heb er al met huisdokter over gesproken of ik misschien beter Antabuse zou gebruiken, maar ik had de indruk dat hij dit idee wegwuifde.

Ik zou graag eens terug nuchter mijn dag doorbrengen.

tot later
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Wilfried
Site Admin


Geregistreerd op: 24 Okt 2012
Berichten: 252

BerichtGeplaatst: 06-10-2021 09:07:42    Onderwerp: Terug Nuchter Reageren met citaat
Dag Nico,
Hoe gaat het momenteel?
Alles onder controle?
Heb je al de stap gezet naar één van onze bijeenkomsten?
Indien je bijkomende informatie nodig hebt kan/mag je gerust bellen naar ons centraal nummer 09/330 35 25 (7/7 - 24/24 bereikbaar) waar men je alle info kan verstrekken.
Veel succes gewenst.
Wilfried
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum