Speed heeft mij in zijn macht

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // Mededelingen en Sticky's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Laurie



Geregistreerd op: 31 Okt 2020
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 01-11-2020 01:49:08    Onderwerp: Speed heeft mij in zijn macht Reageren met citaat
Reeds 5 jaar was ik gestopt na jarenlang en dagelijks gebruik van speed. Ik zou het nooit meer aanraken en had er ook geen behoefte aan. Jaren lang spendeerde ik gemiddeld 150€/week aan dat goedje. Ik slikte bommetjes tot wel 15 gram per week...
Ik werkte om mijn speed te kunnen betalen,tot ik er meer geld aan uitgaf dan ik verdiende en mijn dealer plots verdwenen was.
Wat in jaren nooit gebeurde,ik had altijd mijn gerief en ruim op voorhand om zeker niet zonder te vallen. Ik wist zeker dat ik nooit nog zou kunnen functioneren zonder speed,ik had het nodig om mijn dag door te komen.
En plots niks meer...
In bed gelegen en niks van energie meer. Maar ook geen geld meer dus ik had geen keuze. Het ging eigenlijk verbazingwekkend goed, ik was zo trots op mijzelf dat ik na jarenlang gebruik eens een dag had overleefd zonder. Moest mijn dealer niet weg gevallen zijn had ik wellicht nog steeds de moed niet gevonden om te stoppen want ik aanschouwde dat gewoonweg als onmogelijk. Niet dus.
Zeker 5 jaar niks gebruikt en zelf intussen 2,5 jaar gestopt met roken. Deed ik ook al ruim 20 jaar. En in maart tijdens de lockdown was ik erg down,voelde mij niet goed in mijn vel, was veel verzwaard en had aan iemand een grammetje gevraagd om beetje gewicht te verliezen. Ik zou maar even gebruiken en dan opnieuw stoppen.
Ondertussen zijn we 8 maand verder en opnieuw slik ik dagelijks bommetjes speed. 100€/week...pfff
Ik huil enorm veel en ik durf er met niemand over praten. Ik voel me zo een zwakkeling en ben zo teleurgesteld in mezelf.
Ik ben zo een sterke vrouw en trek in alles mijn plan maar tegen die speed kan ik niet vechten en verlies ik.
Het lukt me maar niet om opnieuw mijn leven terug in handen te nemen en neen te zeggen tegen de vuiligheid. Hoewel ik weet dat het mogelijk is. Soms hoop ik dat ze mijn dealer oppakken of dat hij ermee stopt of geen meer heeft voor enkele dagen want ik weet dat ik na 1 of 2 dagen zonder op goede weg ben en zou stoppen. En erg genoeg heb ik geen karakter om 1 dag op mijn tanden te bijten. Als ik er kan aan geraken dan zal ik er ook gebruiken...
Al voel ik mij hier eigenlijk vreselijk slecht door in mijn hoofdje...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // Mededelingen en Sticky's Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum