Alcolisme en gastric bypass

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tyna



Geregistreerd op: 13 Jun 2020
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 13-06-2020 16:02:43    Onderwerp: Alcolisme en gastric bypass Reageren met citaat
Hallo, ben nieuw hier. Referentie gekregen van een familielid. Ik heb altijd controle kunnen houden over alcohol. Glas wijn bij het eten, en dat was het. De laatste tijd kan ik het niet meer bij 1,2 of 3 glazen houden, niettegenstaande ferme intentie op voorhand.
Dat glas bij het eten is belangrijk voor mij want het helpt te verteren. Bij een gastrib bypass heb je een maag de grote v e ei. Water drinken doet vetten stollen en na 2 lepels is het gedaan. Alcohol lost vet op en laat wel toe 1/2 maaltijd te eten.
Maat ik heb gevoel dat de alcohol feller in mijn hoofd gaat zitten. Ik kan goed functioneren, maar herinner mij de volgende dag niks meer. Dat vind ik angstaanjagend. Ik wil ook die controle die ik tot pakweg een jaar geleden nog had, terugvinden.
Recent heb ik ook gelezen dat gastriv bypassers na verloop v tijd vaker een alcoholprobleem zouden ontwikkelen. Heb wat gegoogeld, maar weinig info.
Heeft iemand hier ervaring ermee ?
Bedankt voor een eventueel antwoord.
Tyna
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Wilfried
Site Admin


Geregistreerd op: 24 Okt 2012
Berichten: 252

BerichtGeplaatst: 13-06-2020 16:31:36    Onderwerp: Alcoholisme en gastric bypass Reageren met citaat
Beste Tyna,
Het zelfde bericht stond 2 maal op de website. Ik heb er eentje verwijderd.
In verband met je vraag verwijs ik je naar het onderwerp "Alcoholisme NA Patric Bypass" van marcjacobs.
Dit onderwerp is terug te vinden op pagina 2 van dit SOSNuchterheid Forum.
Hopelijk kan je hier een aantal antwoorden op je vragen vinden.
Veel succes!
Wilfried
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum