Derde keer goeie keer??????

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sobergirl



Geregistreerd op: 07 Jul 2016
Berichten: 21

BerichtGeplaatst: 11-06-2017 13:20:00    Onderwerp: Derde keer goeie keer?????? Reageren met citaat
Dag sos-ers allemaal,

na lange tijd ben ik nog eens op het forum geraakt. Tot mijn grote spijt kom ik jullie te vertellen dat ik voor de derde keer in 3 jaar tijd ben opgenomen... Ik heb vandaag een heel slechte dag te verwerken, voor de tweede week op rij voel ik de teleurstelling van de buitenwereld, met name mijn zus die weer het zoveelste excuus komt boven te halen om weer eens niet langs te hoeven komen met mijn dochter.
Ik ben op spoed terecht gekomen enkele weken geleden, met dank aan bepaalde lieve mensen van sos, waar ik ze ook eeuwig dankbaar voor ben, een herval van 3 dagen, maar zoals zovelen onder ons weten, was het een stormwals aan alcohol en de angsten werden weer groter naar het dood drinken of erger... Wat ik liever niet meer uitschrijf.
Na anderhalve week op paaz, ben ik terug opgenomen bij Broeders Alexianen, ik ben hier nu dag 10 en voel me vandaag heel diep.
Ik ga de therapie hier tot het uiterste gebruiken, om vooral mezelf terug te worden, waar ik toch een jaar heel fier en sterk in geweest ben. Ik hoop dat ik mijn relatie nog kan redden, wil echt de man van mijn leven niet verliezen, maar dit hangt nu echt wel aan een zijden draadje, maar ik voel toch dat er ergens nog liefde komt van zijn kant. Het contact met Fien ga ik met volle macht proberen vast te houden, waar ik op dit moment serieus over struikel, dankzij die tr... van een zus.
Ik dank jullie allemaal voor de steun die jullie me tot nu toe bieden en de waardering die ik hier ook bij voel.

Tot schrijfs xxx
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ra3080



Geregistreerd op: 26 Nov 2015
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 12-06-2017 07:01:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Sobergirl,
Laat je vooral niet afleiden door mensen die het niet goed met je voorhebben, louter om het feit dat ze jaloers zijn op jouw kracht. Jij geraakt er wel, het zal niet snel en gemakkelijk zijn, maar ik heb heel veel vertrouwen in jou!
See you very soon xxx
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sobergirl



Geregistreerd op: 07 Jul 2016
Berichten: 21

BerichtGeplaatst: 15-06-2017 13:29:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Thx voor je steun, ra3080!!!
Zit op mijn tweede week opname en voel toch al wa vooruitgang in therapie te komen. Zit nog wel te sukkelen in diepe emoties, maar naar familietoestanden heb ik duidelijk gemaakt hoe ik alles zie en wat ik van hen al dan niet verwacht of nog hoop te verwachten. Mss dat ik maandag al wel eens terug een bijeenkomst kan gaan doen, wat me denk ik ook wel deugd gaat doen, wetende dat er mensen zijn die het zeker goed met me voor hebben...
Ben de grootste teleurstelling ten opzichte van mezelf al wel goed door geraakt en een duidelijk plan met doelstellingen voor mezelf uitgewerkt.
Heb zelfs gister voor het eerst sinds een maand gezegd dat ik toch wel fier op mezelf ben.

Groetjes en tot schrijfs xx
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sobergirl



Geregistreerd op: 07 Jul 2016
Berichten: 21

BerichtGeplaatst: 20-06-2017 13:23:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Hoi,
gister voor de eerste keer na weken nog eens naar een bijeenkomst geweest. Voelde me onwennig om mijn verhaal boven te halen en alle pijnlijke momenten kwamen een voor een boven. Iets wat ik op dat moment heel moeilijk vond, maar toen ik terug naar de instelling ging, was ik wel opgelucht dat ik het gedaan had...
Ik heb het vandaag weer heel moeilijk, het thuisfront dat me in de steek laat, het gemis van mijn dochter die ik toch al 5 weken niet meer gezien heb...
Het valt me samen met de neerwaartse spiraal van emoties heel zwaar, voel me op het moment zo slecht en ik word er echt telkens intriest van, maar hoop dat ik het gevecht deze keer ook echt kan winnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rataplan



Geregistreerd op: 28 Apr 2013
Berichten: 225

BerichtGeplaatst: 24-06-2017 15:54:08    Onderwerp: Reageren met citaat
hoi Sobergirl ,

Het lijkt een gevecht momenteel voor je , ik ben er zeker van dat je nuchter door het leven gaat gaan geef het wat tijd.
Natuurlijk is er Fien het thuisfront overleg eens met het team of het niet mogenlijk is dat je Fien even kan zien zodat je tot rust komt.
Kop op en kom ook eens naar de bijeenkomst op Woensdag je weet wel.

mvg rataplan ,
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groetjes



Geregistreerd op: 10 Jan 2013
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: 06-07-2017 10:12:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Sobergirl,

Het is heel moedig dat je terug voor een opname en je nuchterheid gekozen hebt.

Een (her)val is steeds een zware dobber.
Maar, zoals je zelf aangeeft, als je deze opname alle kansen geeft, kan je hier heel wat sterker uitkomen.

Ondertussen zal het je misschien ook wel al duidelijk geworden zijn waar en vooral waarom het terug fout is kunnen gaan.
Gebruik dit zeker om (her)val in de toekomst te voorkomen.

Sobergirl, je mag heel zeker fier zijn op jezelf!!!

Hou het nuchter en tot gauw,
groetjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groetjes



Geregistreerd op: 10 Jan 2013
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: 19-07-2017 12:35:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Sobergirl,

Hoe gaat het ondertussen met je?

Tot gauw,
groetjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum