Van mij mijn oprechte wederwensen.
De zes "topics" in je wensbericht zijn voor mij alleszins gisteren en vandaag al gelukt.
Morgen is er nog een sportactiviteit ... maar wel passief voor mij en een familiefeest met uitgebreid feestmaal met alles op en aan.
Zoals je weet, deert dit mij niet en ik ben er bijna zeker van dat het mij morgen ook weer gaat lukken om van alles af te blijven dat niet goed is voor mij.
"Het product alcohol en de persoon Dirk gaan niet samen" en mede als gevolg van dit bewustzijn "hoef ik het niet".
Simple comme bonjour, zegt men in het "Vloms" !!
Aan iedereen in en buiten onze club bied ik mijn beste wensen aan, ook voor Kerstmis, al past dit misschien niet direct in de achterliggende visie van SOS Nuchterheid ...
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!