Zucht.

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Melissa



Geregistreerd op: 24 Apr 2016
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 29-04-2016 18:45:01    Onderwerp: Zucht. Reageren met citaat
Hoi iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en na acht weken op de PAAZ afdeling van UZ Jette, vandaag net toegekomen in Duffel. Wow, ik heb het supermoeilijk om hier te aarden. Zeer kleine groep van tien vrouwen, en ik wil eigenlijk al meteen vertrekken. Ik ben al zeven weken nuchter maar nu voel ik een enorme drang naar iets sterks om mijn slecht gevoel weg te spoelen.
Ik weet dat deze opname een stap vooruit zou moeten betekenen, maar het voelt super akelig en ik wil enkel vluchten...

Zucht.
Melissa
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pistol



Geregistreerd op: 13 Okt 2014
Berichten: 24

BerichtGeplaatst: 29-04-2016 20:15:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Beste Melissa,

Het is goed om te horen dat je eindelijk opgenomen bent in Duffel na acht weken PAAZ in UZ Jette. Ikzelf ben in de winter van 2012-2013 elf weken in Duffel in opname – afdeling Déclick – geweest.
Na acht weken PAAZ, wat erg lang is, ben je al een tijdje nuchter en zal het de eerste dagen in de observatiegroep niet makkelijk zijn omdat de meeste anderen nog niet zo ver staan in hun nuchterheid als jij. Het is nu kwestie van even door te bijten. Het leven in een kleine groep is voor veel mensen, en zeker voor hen die gewend zijn om zich in het leven alleen uit de slag te trekken, in het begin een grote aanpassing.
Na enkele weken zal je doorstromen naar een meer selectieve groep waar men je een meer gerichte behandeling en aangepaste therapieën zult aanbieden. Je dagen zullen dan ook veel beter gevuld zijn en zal je geen tijd krijgen om je te vervelen of om te piekeren.
Even wat geduld uitoefenen en alles komt wel goed. Ik wens je alvast heel veel moed en succes.

Groeten,
Pistol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Wilfried
Site Admin


Geregistreerd op: 24 Okt 2012
Berichten: 252

BerichtGeplaatst: 30-04-2016 18:39:51    Onderwerp: Zucht Reageren met citaat
Dag Melissa,
We hebben elkaar 2 maal ontmoet tijdens de infosessie van sosN in het UZ te Jette.
Fijn om te vernemen dat je ondertussen bent opgenomen in Duffel. Je had immers verwacht dat het nog langer zou duren.
Ik kan alleen maar beamen wat Pistol schrijft.
Op dit ogenblik komt het er op aan om even door te bijten en je nuchterheid als prioriteit nummer één te beschouwen.
Ik ben ervan overtuigd dat je een wilskrachtig iemand bent die als eenmaal de beslissing is genomen er ook ten volle voor gaat.
Vergeet alvast één ding niet: je staat er niet alleen voor.
Veel succes gewenst.
Wilfried
0496/065867
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Millie



Geregistreerd op: 06 Mrt 2016
Berichten: 23

BerichtGeplaatst: 02-05-2016 12:43:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Veel succes!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groetjes



Geregistreerd op: 10 Jan 2013
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: 03-05-2016 21:21:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Melissa,

Hoe gaat het nu met je?

groetjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SAM



Geregistreerd op: 08 Jan 2013
Berichten: 197

BerichtGeplaatst: 08-05-2016 21:29:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Melissa,

hey laat nog is iets van je horen! Communicatie helpt hoor!
Mvg
Sam
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pistol



Geregistreerd op: 13 Okt 2014
Berichten: 24

BerichtGeplaatst: 09-05-2016 07:59:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Melissa,

Hoe gaat het met jou? De vastberadenheid die je hebt getoond tijdens de infosessies in UZ Jette zijn we nog niet vergeten.
Goed of slecht nieuws, je kan ons altijd contacteren, de nodige info hiervoor kan je terugvinden op onze website.

Groeten,
Pistol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum