zo, mijn eerste topic. Omdat praten helpt
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ommekeer



Geregistreerd op: 05 Okt 2014
Berichten: 22

BerichtGeplaatst: 30-11-2014 22:32:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Hoi Groetjes,


Alles prima. Naar SOS ga ik niet meer, maar ik heb wel een alternatief gevonden.

Fijne avond,

Ommekeer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groetjes



Geregistreerd op: 10 Jan 2013
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: 05-12-2014 22:37:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Ommekeer,

Belangrijk is dat je iets gevonden hebt waar jij je goed bij voelt en dat je je nuchterheid verder kan uitbouwen...

Hou het nuchter...
groetjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ommekeer



Geregistreerd op: 05 Okt 2014
Berichten: 22

BerichtGeplaatst: 06-12-2014 09:17:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Groetjes,

Samen met 3 andere ex-SOSN leden hebben we een nieuw groepje gevormd dat elke woensdag samenkomt in Brussel.

Het werkt prima!

Groetjes,
Ommekeer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lieve



Geregistreerd op: 08 Aug 2014
Berichten: 43

BerichtGeplaatst: 25-12-2014 22:37:33    Onderwerp: Reageren met citaat
dag ommekeer,
hoe gaat het met je ? deze "feestdagen" zullen voor velen van ons niet zo gemakkelijk zijn. Hoe gaat het met je groepje ? komen jullie nog wekelijks bijeen ? het voornaamste is dat je mensen rond je hebt die hetzelfde doel hebben en je steunen. Zelf ga ik ook sinds een aantal weken naar de sosn vergaderingen. De eerste keer met een heel klein hartje maar dat viel erg goed mee. Ik leer vooral heel veel van wat ik van de anderen hoor. Ik wens je sterkte met de eindejaarsdagen en nieuwjaar om het vol te houden zonder alcohol en daarna... komen de gewone dagen weer terug en blijf maar hier op het forum komen, veel moed
lieve
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ommekeer



Geregistreerd op: 05 Okt 2014
Berichten: 22

BerichtGeplaatst: 26-12-2014 05:39:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Hallo Lieve,

Ik heb gisteren nog eens op het forum rondgeneusd omdat de feestdagen voor veel mensen inderdaad moeilijk zijn. Mijn truukje is om in die periode naar het buitenland te trekken, zo voor 3 à 4 weken. Dat is mooi te regelen met mijn werk, en ik ben ver weg van heel dat eindejaarsgebeuren.

Dit jaar is het anders gelopen: ik heb gisteren de hele dag geschilderd in mijn nieuw appartement, nu ben ik heel vroeg op omdat ik nog wil inpakken, en dan ga ik weer naar daar voor een tweede laag op het plafond (derde eigenlijk, na een laag primer 2 deklagen).

Ons groepje komt nog elke week bijeen, en daar heb ik veel steun aan. Het zijn stuk voor stuk aangename, empathische, niet-veroordelende mensen. Open-minded en verstandig.

Alles prima verder, geen schuivers, het is net alsof er met die verandering in mijn leven (eindelijk eigenaar!) een heel grote frustratie van me is afgevallen. Ineens heeft het allemaal wel zin: had werken, vroeg opstaan, ... en is al dat zelfmedelijden en zelfbeklag als sneeuw voor de zon verdwenen.

Oh ja: ik verwen mezelf elke maand op mijn stopdag. Dan geef ik geld uit aan lekker uit eten gaan, een mooi kledingstuk, een nieuw juweeltje, noem maar op. Zo veel geld dat je uitspaart door niet te drinken, makkelijk 5 euro per dag, maal 30 of 31, dat is dan ineens lekker veel geld om op te doen aan mooie spulletjes of fijne (culinaire) ervaringen, heerlijk!

Fijne feesten voor iedereen,

Ommekeer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
betti



Geregistreerd op: 07 Jan 2013
Berichten: 277

BerichtGeplaatst: 28-12-2014 17:04:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Hallo ommekeer,
Volgens mij heb je de juiste instelling gevonden: geen zelfbeklag meer, maar een positieve inzet voor iets wat je graag wilt bereiken. En af en toe een wel verdiende beloning.

Volhouden dus,
betti
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum