Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
groetjes



Geregistreerd op: 10 Jan 2013
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: 31-03-2014 20:08:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Devilwish91,

Nee, je staat er niet alleen voor. Zoals ook Doornroosje aangaf: gebruik het nummer dat Wilfried je gaf!!!

En eerlijk... wat denk je...mocht er een herval zijn, zouden de ouders van je vriend daar dan niks van merken?
Denk je echt dat ze zich nu geen vragen stellen en niet merken dat jij met iets 'zit'?

Heb je er al met een/je huisarts over kunnen praten?

Devilwish91, een middelafhankelijkheid aanpakken vraagt tijd en de juiste begeleiding...
Zorg alsjeblief voor jezelf!!!

Tot gauw
groetjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groetjes



Geregistreerd op: 10 Jan 2013
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: 03-04-2014 20:35:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Devilwish91,

Hoe gaat het nu met je?

groetjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groetjes



Geregistreerd op: 10 Jan 2013
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: 19-04-2014 17:47:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Devilwish91,

Kan/wil je communiceren?

groetjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
grim



Geregistreerd op: 26 Mei 2014
Berichten: 42

BerichtGeplaatst: 11-07-2014 11:03:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Devilwish91,

We horen niets meer van jou. Gaat alles fijn? Het forum is er altijd voor jou hoor, en het is een grote stimulans, dat heb ik aan den lijve ondervonden.

Blijf contact houden!

Met beste groeten, Grim
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilwish91



Geregistreerd op: 04 Mrt 2014
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 11-07-2014 15:42:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Hey lieve leden. Ik ben abnormaaal terug hervallen :/ ik ben alle dagen aan het gebruiken mijn neus is terug eraan ik ben nog feller aan het vermageren Sad elke cent dat ik heb gaat aan coke. Ik kan dit niet meer aan Sad((
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
grim



Geregistreerd op: 26 Mei 2014
Berichten: 42

BerichtGeplaatst: 11-07-2014 23:11:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Beste,

Goed dat je contact opneemt. Ik zou zeggen: bel eens met het algemeen nummer! En hoe dan ook: hou contact met dit forum. We zijn er allemaal om je bekommernissen te delen en voor jou te duimen.

Ga ook eens naar een samenkomst bij jou in de buurt, het zal je veel helpen om je verslaving te doorbreken.

Reken op ons beste Devilwish91, het zal je veel goed doen dit forum regelmatig te gebruiken waarvoor het bedoeld is. Ikzelf hou mij er de laatste tijd mee staande, zowel door het lezen van de bijdragen als door af en toe ergens op te reageren, of iets over mezelf te laten weten.

Ik merk dat je van Doornroosje en van Groetjes veel meeleven krijgt, maar reken er maar op dat nog veel meer mensen je berichten lezen en met je meeleven!

Tot gauw,

Grim
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
doornroosje



Geregistreerd op: 23 Apr 2013
Berichten: 876

BerichtGeplaatst: 12-07-2014 07:47:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag devilwish,

héy, komaan hé, kop op.... Momenteel gaat het niet zo goed blijkbaar, maar jij en jij alleen hebt de sleutel in handen om het om te draaien...
Lees hier nog eens hoe je een tijdje geleden trots kon schrijven dat je 3 weken clean was, probeer dat gevoel dat je toen had terug boven te halen en besef dat het dat is dat je terug wil... Besef dat als je dat ook WIL, je dat ook KAN !
Bel eens met het nummer, vertel wat er zo moeilijk lijkt te gaan in je leven, praten helpt !
Schrijf moeilijke momenten hier van je af, gil hier desnoods eens goed hoe moeilijk het gaat, maar stop onmiddelijk met die troep die je gebruikt...

Bedenk hoeveel fijne zaken je met dat geld kan doen dat je nu verspilt om je eigen gezondheid kapot te maken en dat er voor zorgt dat je keislecht in je vel zit... Want drugs of drank of codeine of welke rommel dan ook zorgen er niet voor dat we ons beter gaan voelen, integendeel... Heel even kan het ons een gevoel van euforie , van kracht geven, maar daarna is't in vrije vogelvlucht een val in de diepte..

Komaan devilwish, herpak je, je kàn het, echt waar !
Geef niet toe aan die vreselijke drang, bijt door en ja , ik kan me indenken dat dat niet zo makkelijk is, 't zullen enkele moeilijke dagen/ weken worden maar daarna gaat het enkel beter worden...

Hou je ons op de hoogte hoe het met je gaat ?

Veel sterkte in ieder geval, en heel veel moed... En bedenk : moeilijke momenten in ons leven dat zijn, zoals het woord het zelf zegt 'momenten'.... En geen enkel moment is eeuwigdurend en na een zwaar moment, komt er altijd een beter moment... Het is aan jou om daar nu voor te zorgen !

Stevig schouderklopje en dikke knuffel,
doornroosje


Laatst aangepast door doornroosje op 12-07-2014 15:25:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilwish91



Geregistreerd op: 04 Mrt 2014
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 12-07-2014 13:26:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Lieve mensen het doet me echt goed dat ik deze steun van jullie krijg Smile maar alles is zo ingewikkeld ik heb honderden redenen om depressief te zijn Sad mijn vriend zit in de gevangenis al 7 maand ik ga er kapot aan.. Erbij hebben zijn ouders een zaaknwaar ik help er is veel stress druk ik woon ook bij hun. Ik heb heel goede band met hun maar kon week lang niet slapen n eten het werd me te veel en de enige wat ik zag als uitweg voor fake energy om de dagen door te kunnen was mijn geliefde vijand - De coke.
Ik doe veel verkeerd om het maar elke dag te kunnen krijgen en ergste is dat 1 pakske niet genoeg is en twee ook niet meer maar drie gaat wel :/ ik vind het zelf schandalig aar elke dag rond 5 uur kan ik het niet meer aan zonder coke. Ik heb ook psychose gekregen hoor en zelfs ruil dingen die er niet zijn. Ik zie het byna niet meer zitten Sad(
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
doornroosje



Geregistreerd op: 23 Apr 2013
Berichten: 876

BerichtGeplaatst: 12-07-2014 15:22:18    Onderwerp: Reageren met citaat
devilwish,

ik kan best begrijpen dat het moeilijk is op dit moment in je leven, maar al zijn er 1001 zaken die moeilijk lopen, dan nog is er geen enkele reden om te drinken of te gebruiken...

Die moeilijke zaken in je leven geraken NIET opgelost door te gebruiken, integendeel, je leven wordt net moeilijker en zwaarder door te gebruiken.
Want voel je je toppie in je vel , nu je gebruikt ?
Als ik je hulpkreet hier lees toch precies niet, dus WAAROM vergiftig je jezelf in feite ? Geef me 1 goeie reden (niet dat die bestaat, maar kom) wat je denkt dat dat spul voor je doet... Kan je daar alles beter door relativeren ? Kom je zo de dag makkelijker door ? Lijken stress en zorgen opeens kleine banale zorgen ? Wel devilwish, als je niéts gebruikt, kan je het leven ook zo op deze manier aanpakken...

Want weet je, ik was ook een superstresskonijn, ik had ook 1001 zorgen en problemen, en daarom dronk ik...
Maar nu ik niet meer drink, en op een andere manier heb leren omgaan met stress, zorgen en dagdagelijkse probleemsituaties, wel, dan veranderd je leven pas écht. Nu zie ik in hoeveel schone jaren van mijn leven ik in feite heb weggegooid en verprutst heb, nu zie ik wat écht leven en gelukkig zijn is...
En nee, dat was niet makkelijk, die klik maken en ervoor gaan... Mijn lichaam schreeuwde immers elke dag om dat goedje, mijn hersencellen dansten en krijsten om toch maar te drinken, en zeker op zware momenten in mijn leven was de drang vaak groot om toch maar toe te geven.... Maar mijn god, wat ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb, dat ik mezelf een tweede én nuchter leven gegund heb...

En ja, soms is er al eens de heimwee om terug iets te nemen, maar dat is als een zuchtje wind... dat komt even langs, en verdwijnt ook weer....Ik weet dat ik sterker ben dan die zin in datgene waar ik vele jaren afhankelijk van was, ik weet nu ook dat ik dat echt niet nodig heb om de zorgen van het leven, die er nu eenmaal bijhoren zoals het licht van de dag bij de duisternis van de nacht hoort, door te komen...

Ik weet dat ik op mezelf kan rekenen, zonder afhankelijk te zijn van een middel, kan ik genieten van de mooie, en ook de minder mooie dingen van het leven...

Je vriend zit in de gevangenis, en ja, dat is erg, maar hij blijft daar niet zijn hele leven, dus als hij vrij komt kunnen jullie samen, als je dat wilt, er iets heel moois van maken...
Je werkt in de zaak van je schoonouders, dus je hebt werk, wees daar blij om, er zijn honderduizenden mensen die géén job hebben en daardoor honger lijden. Jij hebt blijkbaar nog geld op overschot om op te smossen aan vergif...

Komaan devilwish, neem je leven terug in eigen handen, STOP met die troep en ga voor een nuchter én vrij leven, zorg dat je trots bent op jezelf voor wat je doet en vooral : voor wie je bent...
Ga voor de spiegel staan en kijk eens goed naar jezelf en zeg :'néé, ik wil zo niét verder gaan, ik WIL verandering....'
En weet dat als je iets wil in het leven, je dat ook altijd kan... Maar het is aan jou om die eerste moeilijke en moedige stap te zetten...

Komaan hoor, ga ervoor. Herpak je, en wees niet langer tevreden met dit leven dat uiteindelijk geen leven is, maar (nog heel even waarschijnlijk) overleven....


Hoop snel een berichtje van je te lezen want ik zit erg met je in.

Stevige steunknuffel,
doornroosje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilwish91



Geregistreerd op: 04 Mrt 2014
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 12-07-2014 17:17:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Ik weet dat je 100% gelijk hebt. Dat is het ik weet het als ik het zelf wil kan ik ermee stoppen. En ik had zelfs nog niet heel mijn schade aangegeven mijn tanden beginnen te rotten zelfs..
En ik help hun maar wordt niet betaald ik Woon by hun en krijg hier alles gratis. Ik heb een miezerige uitkering van 400 en dit geld gaat nergens anders naar toe dan naar de dealer.. Ik besef dat ik erg gebrainwasht ben want ik zie zelfs de dealer als een heel goede vriend omdat hy me soms later laat betalen ofwel die brengt me ergens waar ik moet zijn. Op nuchtere hoofd besef ik ook goed genoeg dat hy het doet zodat ik bij hem bljf aankopen. Nu is myn geld op ik heb oude gsms verkocht alles voor money :/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
doornroosje



Geregistreerd op: 23 Apr 2013
Berichten: 876

BerichtGeplaatst: 12-07-2014 19:11:01    Onderwerp: Reageren met citaat
lieve devilwish,

bekijk jouw dealer alsjeblieft niet als een 'vriend' maar wel als een grote vijand... Hij verpest je leven, vernietigt jouw toekomst en denkt alleen aan zijn eigen inkomsten....

Komaan, breek ermee, praat ook met je schoonouders voor een verdiend inkomen voor je werk. Ok, je woont gratis en hebt kost en inwoon, maar dan nog moeten ze er geen misbruik van maken... Stel een contract op tussen jullie beiden waar jullie je allebei goed bij voelen, breek het contact met die criminele dealer en ga voor je eigen toekomst...

Komaan devilwish, het lukt je... Vooruit, gun jezelf alsjeblieft een mooie toekomst.... Heb je trouwens geen eigen familie of vrienden waar je terecht kan ?
Zoniet, het is nooit te laat om een nieuwe vriendenkring op te bouwen...
Maar stop met dit, want 'dit' eindigt nooit goed als je zo verder doet....

Dikke knuffel, en tot morgen.
Doornroosje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groetjes



Geregistreerd op: 10 Jan 2013
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: 13-07-2014 20:00:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Devilwish,

Geen enkele middelafhankelijkheid is simpel op te lossen...En al zeker niet een coke verslaving.

'...ik heb 100den redenen om depressief te zijn'...Je hebt ook 100den redenen om te stopen met je coke gebruik!!!

Leer voor jezelf te zorgen!!! Dit wil zeggen dat je open kaart gaat moeten spelen met de mensen rond je. Ik denk niet dat dit forum alleen jou probleem gaat kunnen oplossen. Je gaat echt meer hulp nodig hebben.
Geef het dan ook aan tegen de mensen rond je dat je hulp nodig hebt en aanvaard deze hulp dan ook.

Spreek zeker met je (huis)arts en hou de optie van een opname zeker open!!!

Devilwish, zorg voor jezelf en zoek alsjeblief professionele hulp!!!

Je kan hieruit geraken...blijf daarin geloven!!!

Blijf zeker communiceren!!!

Tot gauw,
groetjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilwish91



Geregistreerd op: 04 Mrt 2014
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 13-07-2014 20:28:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Ik heb geen contact met myn familie die hebben me in steek gelaten lang voor myn gebruik. Ik heb alleen myn schoonfamilie en erbij dat zit heel moeilyk. Mijn vriend is zelf een gebruiker en ze haten dit kapot door hem. Ik kan het hun niet vertellen. Ennn ik kan niet in kliniek gaan omdat ik er voor myn vriend en zyn familie moet zyn :/ .. Groeten lieve mensen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groetjes



Geregistreerd op: 10 Jan 2013
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: 13-07-2014 22:58:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Devilwish,

JIJ MOET ER NU VOOR JEZELF ZIJN!!!!

Kies voor een leven zonder gebruik!!!

Ga morgen dadelijk naar je (huis)arts en bespreek alles met hem/haar!!!

Verlies geen tijd meer!!!

Tot gauw,
groetjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
doornroosje



Geregistreerd op: 23 Apr 2013
Berichten: 876

BerichtGeplaatst: 14-07-2014 19:14:30    Onderwerp: Reageren met citaat
dag devilwish,

hoe gaat het nu met je ? Lukt het je een beetje ? En ben je naar je huisarts geweest ? Als ik jou was zou ik dat toch even doen, een goed gesprek en eventueel de gepaste medicatie als ondersteuning kan je misschien weer goed op weg helpen...

Komaan hé, niet opgeven hoor, na zware tijden in ons leven komen er altijd betere langs.

Laat je nog eens iets van je horen ?

Dikke knuffel alvast,
doornroosje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum