alkohol verslaving
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
doornroosje



Geregistreerd op: 23 Apr 2013
Berichten: 876

BerichtGeplaatst: 29-05-2014 09:33:25    Onderwerp: Reageren met citaat
dag Jan,

ik kijk heel erg hard uit naar je verhaal, ook al is het dan misschien een lang verhaal gezien de jaren dat het bezig is, maar ik vind dat je van ieders verhaal vaak veel kan opsteken.

Dus ik hoop één dezer dagen meer iets meer te lezen van je.

Groetjes,
doornroosje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jan



Geregistreerd op: 11 Apr 2013
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: 29-05-2014 11:51:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Aan Doornroosje, ik ga dit zeker doen, maar ik weet niet hoe ik op jouw bericht moet antwoorden, blijft moeilijk!
groetjes, Jan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
doornroosje



Geregistreerd op: 23 Apr 2013
Berichten: 876

BerichtGeplaatst: 29-05-2014 17:34:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Jan,
als je iemand wil antwoorden op zijn topic druk je op 'post reply' en dan krijg je een vak waarin je je tekst kan schrijven, is die ten einde dan druk je op 'verzenden' (rechts vanonder aan het scherm) en dan zal je zien, dan staat je tekst erop.

Veel succes ermee Wink

groetjes,
doornroosje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
oswaldO



Geregistreerd op: 27 Jan 2013
Berichten: 46

BerichtGeplaatst: 07-07-2014 15:43:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Goedenmiddag,
Lees dagelijks nog de berichten
Zoals in bijna al mijn berichten vermeld ging ik en ga nog steeds voor de volledige Nuchterheid
In het prille begin van mijn avontuur om de Nultolerantie dacht ik dikwijls ,moet ik dit heel mijn leven volhouden en nu bijna 7 jaar later sta ik versteld dat ik nog steeds bezig ben en hoe !!!!!
Het prachtige aan heel dit verhaal is namelijk dat ik steeds ben geconfronteerd met allerhande publiciteit wat betreft reklame van bieren en sterke dranken
steeds kwamen vragen over de lekkere dranken etc, steeds gaf ik als antwoord dat de reklame veel mooier was dan het vocht zelf
Persoonlijk heb ik en wil geen enkele binding meer met alkohol dit is verleden tijd,heb er zeer hard voor gewerkt en wil dit behouden
Op de bijeenkomsten waar ik aanwezig ben word er veel te veel geluld(sorry voor mijn uitlating)en veel te weinig over de manier waarop wij allen het moeten aanpakken
Natuurlijk is en blijft het moeilijk maar hoe langer je de volledige nuchterheid bewaard hoe mooier en gezelliger het word en als je dan lichamelijk vrij gezond blijft lacht het leven je toe
De tegenslagen ,achillespees over ,7 maanden hard werken aan herstel ,regelmatig een traantje weggepinkt nu echtscheiding van mijn enige dochter ,zij heeft mij aangespoord om te stoppen met drinken ,ook dit ga ik nuchter verwerken op Nultolerantie
Tot slot ,aan allen die intresse hebben ga voor de volledige nultolerantie en heb geduld en geduld en nog een geduld het positieve effect komt zeker
sukses allen
groeten
oswald
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
doornroosje



Geregistreerd op: 23 Apr 2013
Berichten: 876

BerichtGeplaatst: 07-07-2014 19:33:35    Onderwerp: Reageren met citaat
dag oswaldo,

ben blij nog eens iets van je te lezen want je bent vaak in mijn gedachten. Je gaat er 'keihard' tegenaan heb ik de indruk, maar daar heb ik ook wel bewondering voor.... Ondanks vele tegenslagen en niet gespaard te worden van tegenslagen doe je het toch maar en hou je het nuchter, dat verdient respect vind ik !

Ik volg je op m'n sokkevoetjes... Langzaam maar zeker dus.. Wink

Groetjes,
doornroosje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum