hoi, ik ben nieuw hier

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vheid



Geregistreerd op: 14 Jun 2014
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 14-06-2014 21:37:37    Onderwerp: hoi, ik ben nieuw hier Reageren met citaat
hoi ik ben nieuw hier en moet toegeven dat t me wat raar doet. maar toch wil ik er mee doorgaan. zijn er hier ook mensen die problemen hebben met gokken, roken en redbull? grtjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
grim



Geregistreerd op: 26 Mei 2014
Berichten: 42

BerichtGeplaatst: 23-06-2014 17:38:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Vheid,
welkom op dit forum. Ikzelf heb geen probleem met gokken, redbull enz. Met roken ben ik lange tijd geleden gestopt, maar misschien zijn er wel andere mensen hier op het forum die jou kunnen helpen. In elk geval wens ik je veel moed om je probleem aan te pakken, en ook als je hier weinig weerklank vindt zal het wel therapeutisch voor je zijn van er hier over te schrijven.
Als ik jou was zou ik ook op internet eens verder zoeken want ik meen dat er, althans voor gokken, een vergelijkbare groep lotgenoten bestaat die zich verenigd hebben zoals wij dat doen. Ik zal zelf ook eens kijken en wanneer ik iets vind zet ik het internet-adres hier op het forum.
In elk geval veel moed en succes, en laat niet na hier op het forum te schrijven.
Sosn is er voor alle lotgenoten van een verslaving en dus ben je hier van harte welkom.
Grim
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
grim



Geregistreerd op: 26 Mei 2014
Berichten: 42

BerichtGeplaatst: 23-06-2014 17:45:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Hey Vheid!

Ik vond op internet nog al wat antwoorden in verband met je vraag. Eén ervan vind je hierna.

http://www.zelfhulp.be/zoek/probleem_GOKVERSLAVING.html

Veel succes, en horen we nog van je hoe het verder gaat?

Grim
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groetjes



Geregistreerd op: 10 Jan 2013
Berichten: 1476

BerichtGeplaatst: 07-07-2014 09:24:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag vheid,

Hoe gaat het nu met je?

Spring eens binnen op een SOSN bijeenkomst...Je zal zien dat praten over jou probleem echt kan helpen.

Praat er ook over met je (huis)arts. Maak het bespreekbaar...

Zoek zoveel mogelijk info op rond deze problematiek. Als je kan begrijpen waarom en hoe zoiets in mekaar zit, kan je er ook terug vat op krijgen...

Vheid, zorg voor jezelf en communiceer...Zoek hulp en aanvaard deze ook...

Tot gauw,
groetjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SOS Nuchterheid // SOSNuchterheid Forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum