Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Dirk SR
|
Geplaatst: 26-06-2016 21:38:59 Onderwerp: |
|
|
|
En, Chance, voor wanneer is je "ontslag" ?
Ik dacht - volgens één van de laatste berichtjes - dat het in de geburen is, met andere woorden, dat het niet lang meer zal duren.
Da heb je er 12 weken opzitten en dat is gelijk aan 3 (ongeveer) maande.
Dat moet jou toch een fantastisch gevoel geven na je vroegere ervaringen die steeds gekenmerkt werden door herval na korte nuchtere tijd.
Ik ben ervan overtuigd dat je het nu waar gaat maken.
Je gaat het deze keer verwezenlijken.
Volhouden en blijven gaan voor nultolerantie !
Ik lees nog wel van jou !!
Doe dat goed is een wens van mij, maar het zal voor jou zeker en vast een gelukkige periode worden.
Veel liefs,
Dirk |
|
Terug naar boven |
|
|
chance
|
Geplaatst: 27-06-2016 12:58:09 Onderwerp: |
|
|
|
Hey Dirk en anderen,
Overmorgen, woensdag, ga ik op ontslag en dan heb ik er 12 weken opzitten.
's avonds ga ik al naar sosn en zaterdag op nazorg. Ik voel me klaar om naar huis te gaan
Er is nog wel een hele weg af te leggen, maar heb genoeg bagage verzameld in die 3 maanden om mijn nuchterheid verder op te bouwen.
bedankt alles zinds voor jullie steun
xx |
|
Terug naar boven |
|
|
Pritha
|
Geplaatst: 27-06-2016 17:21:35 Onderwerp: ik ben in opname |
|
|
|
Hey Chance,
Eerst en vooral.een dikke proficiat met het parcours dat je de laatste drie maand hebt afgelegd.
Wens je alvast heel veel succes toe en geniet maar met volle teugen van jouw binnenkort herwonnen vrijheid.
Dubbel en dik verdiend!!
Mvg, |
|
Terug naar boven |
|
|
Dirk SR
|
Geplaatst: 27-06-2016 20:48:39 Onderwerp: |
|
|
|
Hoi Chance,
Ga je binnen twee dagen een ander item maken met als subject " ik WAS in opname " ? (grapje ...)
Neen, alle gekheid op een stokje, je hebt het fantastisch gedaan.
Ik ben ervan overtuigd - en dit ten stelligste - dat je deze keer goed gelanceerd bent om een blijvende nultolerantie te realiseren en vol te houden.
Goed begonnen is half gewonnen.
Hartelijke gelukwensen voor je doorzetting en je overtuigende manier waarop je de opname hebt beleefd en aangepakt !!!
Je levert hiermee voor mij het bewijs dat je de uitdrukking "je moet het wel zelf doen" ècht wel hebt gerealiseerd, waarbij de professionele hulp een bijkomende ondersteuning was.
Chapeau, hoor.
Nu volhouden, maar daar twijfel ik niet aan !!
Dirk |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
|
|
|
|